Showing posts with label Darah Tinggi. Show all posts
Showing posts with label Darah Tinggi. Show all posts

Friday, 18 July 2014

Part 2 : Stroke dan VIVIX SHAKLEE

Ok sepertimana yang Mak Jemah janjikan sebelum ni, kali ni Mak Jemah akan sambung cerita tentang Stroke dan Vivix. Kali ni Mak Jemah nak kongsikan dengan anda semua bagaimana VIVIX SHAKLEE membantu pesakit Stroke atau angin ahmar. Jika entri sebelum ni Mak Jemah ceritakan tentang bagaimana Stroke ini terjadi , boleh baca di sini KLIK DI SINI

Mak Jemah kongsikan pengalaman pesakit stroke yang dekat dengan Mak Jemah iaitu ibu mertua ku sayang hehehe. Tahun 2011 mak mertua saya diserang stroke dan disahkan lumpuh separuh badan. Badan lumpuh, mulut pun senget dan cakap pun tidak difahami. Ya Allah, suatu mimpi ngeri untuk ibu mertuaku. Daripada seorang yang lincah kini dia terlantar dan hilang segala upaya.



Stroke Vivix
Mak Semasa Hari Persandingan Mak Jemah


Stroke Vivix
Mak Semasa Sihat



Mak semasa sihat, sebelum diserang stroke.

Meh kita layan pic selepas mak di serang stroke dan kita tengok perubahan rupa mak mertua mak jemah selepas di serang stroke ni.

Stroke dan Vivix
Keadaan Mak Selepas 2 Hari diserang stroke


Vivix
Keadaan Mak Selepas 9 bulan diserang stroke


Selepas Seminggu Consume Vivix


Vivix
Selepas hampir setahun consume Vivix



Perubahan paling ketara pada mak ialah daripada patah perkataannya yang makin jelas, kini Alhamdulillah kami dah boleh memahami apa yang mak cakap. Sebelum mengamalkan vivix emosi dan rupa mak sentiasa murung. Nak membuang air besar pun susah seminggu hanya yakkkk sekali jer. Kini dia sendiri yang cakap dia rasa badan makin sihat. Ohh satu lagi tekanan darah yang selalunya 200 lebih tu kembali normal. Seminggu di sabah masa tu kami monitor dan memang bacaan tekanan darahnya normal ( sorry pic tarak sebab mak jemah bila balik kg mmg selebek ler maklum lah kat pulau hehehe)

Memanglah kami sekeluarga happy sangat tengok perubahan mak. Sebelum consume Vivix bermacam macam supplement di belikan oleh adik ipar dan suami saya. Tapi hasilnya tetap sama juga. Yelah sebagai anak, menantu kami dan saya rasa semua orang pun sanggup berhabis wang untuk berubat kan. begitulah juga dengan kami, disebabkan siste in law (SIL) saya yang menjaga mertua, maka dialah yang paling banyak berkorban masa, dan tenaga membawa mak berubat. 

Raya tahun lepas saya beranikan diri untuk bawak balik Vivix pada mak. Memang pada mulanya suami saya agak keberatan nak bagi mak minum Vivix. Maklumlah SIL pun banyak sudah bagi macam-macam supplement untuk mak. Tapi disebabkan Mak Jemah ni degil, dan nak tengok mak mertua sihat maka mak jemah hasut dan 'rasuk' suami supaya mak amalkan Vivix. Apa salahnya mencuba Vivix pula kan. Dan hasilnya suami pun bersetuju, maka hasut dan rasuk saya  menjadiiiiii lah hehehehe. Sehari hanya sesudu kecil je. Dan Alhamdulillah suami dan SIL berjaya pujuk mak minum Vivix ni.

Haaa jangan tatau selari dengan peningkatan bonus Mak Jemah, sekarang ni Mak Jemah sponsor Vivix utk Mak mertua setiap bulan. Ewahhhh. 

Vivix
Vivix Untuk Stroke

Sebenarnya ikutkan pengalaman keluarga sebelah arwah mak mak jemah, bila diserang stroke kami akan terus berurut secara tradisional. Tapi disebabkan mak mertua  daripada latar belakang yang berlainan, maka mereka tak mempercayai kaedah moden. Mereka masih percaya pada amalan yang agak tidak logik diterima akal. 

KESIHATAN juga adalah KEKAYAAN malah REZEKI yg tidak ternilai,hanya yg telah kehilangan sahaja yg tahu betapa berharganya nikmat KESIHATAN itu..

Rasa Vivix??? Best uolls masam2, kelat manis tak rugi minum Vivix kalau anda ada sejarah darah tinggi dan stroke. Apalah sangat harga Vivix tu kalau anda mampu beli handbag yang mahal tu kan...Vivix Order Di Sini


Sayangi diri anda...

Love
Nur Masliza 012-2965214
nurmasliza@gmail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...