Showing posts with label promotion. Show all posts
Showing posts with label promotion. Show all posts

Saturday, 18 January 2014

Alfalfa Agen Detox Yang Sangat Berkesan

Wahhh terlupa pulak nak update blog tentang business kan. Yelah sekarang ni I busy bebenor melayan karenah Firas. Adui, cepatlah masuk skool anakku sayang hahaha. Ok Januari 2014 shaklee  dimulakan dengan ALFALFA.
Alfalfa sangat digemari oleh peminat supplement Shaklee kerana ianya terdapat dalam hampir semua set shaklee, set menyusu, set kurus, set berpantang, set gout, set senggugut, set cantik, set aihhh bermacam2 lagi lah. 

Alfalfa dikenali dengan nama "agen detox" kerana ia diambil untuk mencuci usus kita. Banyak orang tak tahu bahawa jika usus kotor, tersumbat dan dipenuhi toksin maka penyakit mudah nak datang pada kita. Apa yang kita ambil sepanjang hidup kita? Minyak, lemak, garam, gula semuanya berkumpul dalam usus. Jadi bila usus sendiri ada mendapan toksin, memang mudah lah penyakit nak hinggap kan mak jemah kan....bila usus dah mendap mcm tu mkn supplement pun badan tak boleh nak serap. Kenapa? Dah usus kita tu penuh dengan lapisan kotoran. Nak tahu usus yang tak sihat gini lah yang menyumbang kepada muka berminyak dan berjerawat.


Jadi sempena bulan promosi ALFALFA ni, jom kita detox usus bersama-sama. Saya jatuh cinta dengan shaklee pun sebab nak detox usus saya ni lah hahaahaah. Nanti kita citer lain pulak apakah detik2 pertemuan saya dengan shaklee dan bila cinta saya dengan alfalfa ini mula berputik. Hehehehe



Love
Nur Masliza Muda 012-2966214

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...